Prometecin asiakkaat suosittelevat meitä erittäin todennäköisesti

12.11.2020

Viimeisin asiakastyytyväisyyskysely lähetettiin noin kuukausi sitten. Kyselyn tarkoitus oli selvittää asiakkaidemme tyytyväisyyttä tuotteisiimme ja tarjoamiimme palveluihin sekä isommassa kuvassa asiakkaidemme mielipidettä meistä. Tässä vaiheessa haluamme sanoa kiitos kaikille vastanneille, arvostamme suuresti kaikkia vastauksianne. Vastauksien perusteella voimme todeta, että olemme onnistuneet luomaan hyvän ja luotettavan suhteen asiakkaisiimme. Erityisesti saimme kiitosta siitä, että toimimme lähellä asiakasta ja olemme aktiivisia asiakkaidemme suuntaan. Tämän tulemme säilyttämään ja tähän panostetaan. Lisäksi saimme positiivista palautetta nopeasta reagoinnista yhteydenottoihin. Asiakkaat näkevät myös tuotteemme laadukkaina sekä innovatiivisina. Kysyimme asiakkailta asiakaskokemusta ja suositteluhalukkuutta. Asiakkaidemme suositteluhalukkuus oli erittäin hyvä 9,4 (max 10) perustuen kansainväliseen NPS eli Net Promoter Score asteikkoon. Vastauksissa meitä kannustettiin jatkamaan innovatiivista työtä ja tähän panostammekin niin tuotteita kuin palveluita koskien.

 

Kiitos vielä vastanneille. Haluamme mielellämme palata kehitysideoihin henkilökohtaisissa keskusteluissamme.

Seuraa somessa